POLITIKA UPRAVLJANJA
Prigovori
Potrošač za kreditnog posrednika može podnijeti pisani prigovor osobno na adresu Kreditnog posrednika ili na info@monetosavjetovanje.hr te putem pošte na adresu Ivana Kukuljevića 40, 42000 Varaždin.
Minimalni sadržaj prigovora:
-Ime i prezime (ako je podnositelj prigovora fizička osoba), odnosno naziv tvrtke/obrta (ako je podnositelj prigovora pravna osoba)
– Detaljan opis događaja odnosno okolnosti koje su predmet prigovora
-Adresu/e-mail adresu za dostavu odgovora na prigovor
Ukoliko je prigovor nepotpun. Moneto savjetovanje će zatražiti od podnositelja prigovora dopunu prigovora.
U slučaju da Podnositelj prigovora to ne učini u roku od 15 dana od dana zaprimanja poziva za dopunom prigovora, Moneto savjetovanje će navedeno smatrati odustajanjem od prigovora.
Anonimne prigovore Moneto savjetovanje neće razmatrati.
POSTUPAK RJEŠAVANJA PRIGOVORA
U slučaju da klijent podnese prigovor usmeno u poslovnici, on će se pokušati riješiti odmah nakon zaprimanja. Ako spornu situaciju nije moguće riješiti odmah u usmenom kontaktu, klijenta se upućuje da u tom slučaju može podnijeti prigovor pismenim putem. Nakon zaprimanja prigovora on se dostavlja ovlaštenoj osobi u Moneto savjetovanju nadležnoj za rješavanje prigovora.
U tom slučaju prigovor da prigovor ne sadržava sve potrebne podatke za postupanje po njemu, podnositelja prigovora zatražiti će se njegova nadopuna te će se smatrati da mu je time odgovoreno na prigovor, a nakon dostavljanja potrebne dokumentacije/podataka zakonski rok za rješavanje prigovora računati će se od tog trenutka.
Moneto savjetovanje će odgovor na prigovor dati na način kako je prigovor zaprimljen. Na pismeni prigovor odgovor se upućuje pismenim putem.
U skladu s važećim propisima Moneto savjetovanje će se očitovati u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora.
Ukoliko podnositelj prigovora iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan dostavljenim odgovorom, Moneto savjetovanje će podnositelja prigovora informirati o daljnjim načinima i mogućnostima koje mu stoje na raspolaganju, tj. može se obratiti:
-Udruzi za zaštitu potrošača, ukoliko je podnositelj prigovora fizička osoba
– pri Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
– Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, kao regulatorna tijela
EVIDENCIJA PRIGOVORA
Evidencija prigovora vodi se u pismenom obliku u uredu na adresi obrta, te u elektroničkom obliku i sadržava podatke o podnositelju prigovora, sadržaju te datumu podnošenja prigovora, eventualnim dopunama prigovora te datumu podnošenja prigovora, te datumu odgovora na prigovor. Sva dokumentacija vezana za prigovore , arhivira se i u fizičkom obliku u uredu na adresi obrta.
Osoba ovlaštena za upravljanje prigovorima je suvlasnica obrta Moneto savjetovanje, Željka Matušin.
Ovlaštena osoba sastavlja periodična izvješća o pritužbama/prigovorima za potrebe izvještavanja prema HNB-u, sukladno čl.309 Zakona o kreditnim institucijama.
Politika stupa na snagu 01.03.2020.
Zaštita potrošača
Klijent može zatražiti besplatni savjet u Savjetovalištima za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj.
Popis Savjetovališta je dostupan je na internet stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta RH.